نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 17:28

امیدواری برای تزریق بیشار بودجه در عرصه ورزش/ هر پولی اضافه آمد در حوزه ورزش تزریق شد

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات لازم برای کمک به حوزه ورزش انجام شده است، گفت: هر پولی اضافه آمد در حوزه ورزش تزریق شد هر چند مطمئنم نتیجه مورد نظر کسب نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مدال آوران مسابقات فراملی در سال 1401 و تکریم مربیان و داوران بین‌المللی و هیات‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه در این سالن جلسه عمومی کمتری برگزار می‌شود و برگزاری این آیین بیانگر ‌ اهمیت ورزش برای بانیان آن است، اظهار کرد: به شخصه هر آنچه توانستم برای ورزش انجام دادم.
استاندار زنجان با بیان اینکه امر به ورزش امر به معروف و خوبی‌ها است، افزود: ورزش نشاط اجتماعی را موجب می‌شود و ما هر کاری بکنیم جایگزین ورزش در حوزه نشاط اجتماعی نیست.
وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته اقدامات لازم برای کمک به حوزه ورزش انجام شده است، تصریح کرد: هر پولی اضافه آمد در حوزه ورزش تزریق شد هر چند مطمئنم نتیجه مورد نظر کسب نشده است.
وی با تاکید بر اینکه سعی می‌شود در سال جاری ورزش بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در این راستا برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است که بعد از عملیاتی شدن اعلام می‌شود.
افشارچی با بیان اینکه در اساسنامه اصلی حمایت از کارهای فرهنگی و ورزشی در صندوق اجتماعی مد نظر قرار گرفته است، تصریح کرد: این برنامه‌ها بعد از محقق شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه هدایای اهدایی در حد توان بوده و سعی می‌شود در سال جاری البته ان‌شاالله اوضاع به ویژه در تزریق بودجه بهتر شود، ادامه داد: امیدوارم قهرمانان ورزشی مدال‌های بیشتری را برای استان بیاورند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1160251

مهمترین اخبار ایران و جهان: