زنجان – ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در زمان حاضر اکثر خدمات این مجموعه به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به مخاطبان ارائه میشود و این جهت گیری با قوت در حال تقویت است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری روز یکشنبه با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باعث رضایت مندی بیشتر مردم می شود.
وی تصریح کرد: کسی که کار و مسئولیت را امانت بداند و آن را وسیله عزتمندی و سرمایه شکوفایی خویش ببیند، از کار کردن احساس رضایت و خشنودی میکند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: زمانی باید از کارکرد خودمان راضی باشیم که مردم خدمت ما را لمس کرده و نسبت به اقدامات ما دیدگاه مثبت داشته باشند. در این صورت است که مشخص میشود ما کار خود را درست انجام دادهایم.
جعفری همچنین با تاکید بر ارائه اکثر خدمات ادارهکل به صورت الکترونیکی، خاطرنشان کرد: با افزایش ارائه خدمات در بستر وب و عدم نیاز به حضور ارباب و رجوع به صورت فیزیکی، ضمن افزایش رضایت مندی از ارائه خدمات، روند کار نیز تسریع خواهد شد.
شناسه خبر: 739077