نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 11:01

نمایشگاه صنایع دستی در قزوین برپا می شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: همزمان با آغاز دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی در قزوین، نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در خانه رئوفی این شهر برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید میثم حصاری در خصوص برنامه های دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی که به میزبانی قزوین برگزار می شود، اظهار کرد: در این جشنواره برنامه های متنوع فرهنگی و هنری پیش بینی شده که برپایی نمایشگاه صنایع دستی از آن جمله است.

وی افزود: در این راستا نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در بیست غرفه توسط بانوان هنرمند استان قزوین از فردا برپا می شود و محصولات هنری تولید شده توسط هنرمندان استان در معرض دید و خرید مردم قرار می گیرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: در این نمایشگاه صنایع دستی شامل گلیم، سفال، حصیر بافی، نگارگری، تراش شیشه، چرم، انواع رشته های هنری دستی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

حصاری اضافخ کرد: نمایشگاه صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، خانه صنایع دستی، انجمن صنایع دستی و اتاق بازرگانی استان در محلخانه رئوفی واقع در خیابان شهدا، جنب مسجد جامع افتتاح می شود.

به گفته این مسوول، محصولات این نمایشگاه با تخفیف به شهروندان ارائه می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588233

مهمترین اخبار ایران و جهان: