نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 15:13

هنر ابزاری کارآمد برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از زبان و ابزار هنر برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی امروز در دیدار با نوید ناصر رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: تلاش مجموعه حوزه هنری برای تحقق فرامین رهبری قابل تقدیر است و استفاده از زبان و ابزار هنر برای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی موضوعی است که باید مورد توجه جدی مسئولان و فعالان این عرصه قرار گیرد. 

وی با اشاره به به ظرفیت های مجموعه تبلیغات اسلامی در بخش هایی چون تشکل های مردمی و اقشار اثرگذار خاطرنشان کرد: بهره گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند در هم افزایی بهتر دو مجموعه فرهنگی و نیز فراهم کردن زمینه استفاده مخاطبان بیشتر از برنامه‌های حوزه هنری موثر باشد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم تعریف عملیات های مشترک در مناسبت های ملی و مذهبی تعامل و هم افزایی بیشتر در استفاده از ظرفیت‌های دو طرف به ویژه در حوزه سینما و اثرهای نمایشی تاکید کرد. 

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: به تبعیت از توصیه‌های مقام معظم رهبری روایت تاریخ آذربایجان به عنوان ماموریت اصلی حوزه هنری استان تعریف شده است. 

نوید ناصر تصریح کرد: بر همین اساس چهار دفتر در مجموعه حوزه هنری ایجاد شده و با فعالیت های صورت گرفته در این دفاتر شامل بخش مشروطه، انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و مدافعان حرم و روایت پیشرفت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تلاش می کنیم قدمی برای تحقق منویان رهبر معظم انقلاب برداریم.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593633

مهمترین اخبار ایران و جهان: