نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 18:54

تفکر بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

دادستان همدان با بیان اینکه بسیج هم مکتب است و هم مکتب‌ساز، گفت: از روز تأسیس این نهاد مقدس تاکنون هر جا کشور به کمک نیاز داشت، بسیج مخلصانه به میدان آمده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ حسن خانجانی عصر امروز در جمع بسیجیان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، زاده تفکر انقلابیگری و شجره طیبه‌ای است که به تدبیر امام راحل زمینه‌ساز تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی شد و دفاع همه‌جانبه و مردمی را در کوران انقلاب اسلامی فراهم ساخت.

وی افزود: بسیج، فرهنگ عظیمی را ایجاد کرده که پس از دوران دفاع مقدس هم، همه مردم در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل مشارکت داشته و همواره به عنوان چراغ راه، پاسدار ارزش‌ها و تحقق‌بخش نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

دادستان همدان افزود: از روز تشکیل بسیج مستضعفین تاکنون، شاهد هنرنمایی این نهاد مقدس در تمام عرصه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

وی اظهار کرد: راز ماندگاری بسیج، مردمی بودن بدنه آن است که هر قشری با هر تفکری با حضور در این سازمان، در راستای اعتلای ایران اسلامی و استمرار آرمان‌های انقلابی از هیچ کوششی دریغ نمی‌‌کند.

خانجانی افزود: در این سال‌ها هر لحظه و هر کجا، جمهوری اسلامی ایران به کمک نیاز داشت، بسیج مردمی مخلصانه و جهادگرانه به میدان آمده و تهدیدها را نه تنها خنثی، بلکه به فرصت تبدیل کرده است.

‌وی با بیان اینکه بسیج، هم مکتب است و هم مکتب‌ساز گفت: این موضوع را می‌توان در پیشرو بودن بسیج در ولایتمداری، محرومیت‌زدایی، بصیرت‌افزایی، دفاع از وطن، حل بحرا‌ن‌ها و کمک در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله مشاهده کرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580333

مهمترین اخبار ایران و جهان: