نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 11:45

طرح‌های پژوهشی در همایش مسائل اجتماعی گنجانده شود

استاندار لرستان گفت: بهتر است طرح‌های پژوهشی مسئله محور با ارائه راهکار رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در همایش ملی مسائل اجتماعی گنجانده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امروز صبح در همایش ملی مسائل اجتماعی ایران « چالش‌ها و راهکارها» با تاکید بر مسائل اجتماعی لرستان، اظهار کرد: در دهه‌های اخیر با تغییر و تحولات تمایلات، سلایق و انتظارات در رده‌ها و اقشار هم فرصت هم آسیب‌های به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات الزاماتی برای اهل تحقیق و سیاست‌گذاران ایجاد می‌شود، بنابراین مناسب است کارهایی که انجام می‌شود با چشم اندازهای مورد نظر انطباق بیشتری داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه تحولات جمعیتی، رسانه‌های جمعی، گزاره‌های جامعه، واکاوی مسائل اجتماعی زنان و خانواده قابل مقایسه با دهه‌های گذشته نیست، بنابراین برگزاری چنین همایش‌هایی ضروری است.

زیویار با اشاره به اینکه این همایش بنا دارد یک دبیرخانه دائمی داشته باشد به نحوی که شکل کار را با تنوع بیشتری در نظر بگیرد، تاکید کرد: بهتر است طرح‌های پژوهشی مسئله محور با ارائه راهکار رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در همایش گنجانده شود، در طرح‌های پژوهشی کارفرما دستگاه‌های اجرایی و مجری محققان باشند.

وی خاطر نشان کرد: این همایش را فتح بابی در نظر می‌گیریم که یک مجموعه از ذخایر و سرمایه‌های تخصصی استان و کشور بتواند به حل مشکلات استان و کشور عمل کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1572677

مهمترین اخبار ایران و جهان: