نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 15:39

مشکلات کشور با روحیه جهادی دوران دفاع مقدس رفع می‌شود

قرچک- امام جمعه قرچک گفت: مشکلات کشور با روحیه جهادی دوران دفاع مقدس رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مردم ایران در حالی در دوران هشت سال دفاع مقدس بر تمامی دشمنان پیروز شدند که به جز روحیه استقامت، از تجهیزات کاملی برخوردار نبودند و این عنصر مهم باعث شد تا حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن سپرده نشود.

وی تأکید کرد: روحیه جهادی و انقلابی مردم و رزمندگان اسلام، رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به ولایت فقیه باعث شد تا ایران در مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح به پیروزی رسیده و فتح الفتوحی مانند آزادی خرمشهر را رقم بزنند.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت نیز در سایه عمل به تعلیمات انقلاب اسلامی مردم ایران در حال مقابله با رژیم اشغالگر قدس است و دست برتر را در منطقه در اختیار دارد و قطعاً وعده رهبر معظم انقلاب در نابودی اسرائیل غاصب محقق می‌شود.

اسماعیلی عنوان داشت: نتانیاهو فکر می‌کرد با این حرکت ددمنشانه برای خود آبرویی کسب کند اما علیرغم اینکه همه گروه‌های مقاومت آمادگی و همبستگی برای مقابله را داشتند، نیازی به کمک آنها ایجاد نشد و جهاد اسلامی خودش در مصاف پنج روزه با اشرار صهیونیستی، آنها را در شرایطی قرار داد که در جنوب فلسطین اشغالی آتش بس را به آنان تحمیل کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1222733

مهمترین اخبار ایران و جهان: