نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 13:01

روحیه جهادی رمز موفقیت در مدیریت است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های موفقیت در مدیریت داشتن روحیه جهادی و استفاده از تمام ظرفیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گرگان اظهار کرد: به بهانه برگزاری این مراسم از تلاش‌های دکتر پایین‌ محلی که به عنوان فرماندار گرگان تلاش کردند تشکر کنم.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های موفقیت در مدیریت داشتن روحیه جهادی و استفاده از تمام ظرفیت است و من شهادت می‌دهم ایشان از تمام ظرفیت در حد توانش استفاده کرده و از هیچ کوششی دریغ نکرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم که در پایان دوره مسوولیت سربلند باشیم و امروز پرچم هدایت فرمانداری گرگان بر دستان جوانی ولایتمدار، دارای تحصیلات عالی و با تجربه سپرده شده است.

منتظری گفت: اگر پیوند تجربه پیشکسوتان و شور و احساس مسوولیت جوانان نبود خرمشهرها فتح نمی‌شد و انتظار داریم فرماندار جدید از تجربه فرماندار پیشین استفاده کند.

وی اضافه کرد: در زمان دفاع مقدس مهم نبود که خاکریز توسط کدام فرمانده فتح شده و نام و نشان هیچگاه مطرح نیست و ما در کشور خرمشهرهای زیادی پیش رو داریم و باید با کمک همدیگر سنگرهای دفاع را حفظ کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گرگان تنها مرکز استان نیست بلکه مسائل و بار مسوولیتش به اندازه تمام استان است.

منتظری گفت: بسیاری از مشکلات، چالش‌ها، موفقیت‌ها، مسوولیت‌ها و موضوعاتش به اندازه کل استان گلستان است و حتی برخی مسائلی که در گرگان اتفاق می‌افتد تاثیرات استانی دارد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم استانداری گلستان در تخصیص بوده و امکانات گرگان را به صورت ویژه ببیند و توجه به گرگان یک توجه ویژه و خاص باشد.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌های «عیسی پایین‌محلی» به عنوان فرماندار سابق گرگان تقدیر و «اسماعیل نادری» به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1258777

مهمترین اخبار ایران و جهان: