نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 10:26

فعالیت گروه‌های جهادی در استان بوشهر گسترش یابد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با حمایت‌های مناسب، فعالیت گروه‌های جهادی در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در نشست با گروه جهادی راه سلیمانی اظهار داشت: گروه‌های جهادی و جهادگران امروز مانند رزمندگان دفاع مقدس، در ازای وقت و توانی که صرف خدمت به خلق می‌کنند، مزد نمی‌طلبند که بالعکس دارایی اندک خود را هم صرف محرومین می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اردوهای هجرت و حرکت عظیم و ارزشمند بسیج سازندگی در سراسر کشور و مناطق محروم یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: یکی از پیام‌های مهم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این است که ضمن تاکید بر کیفی‌سازی و توانمندسازی گروه‌های جهادی، تبدیل شدن گفتمان جهادی به گفتمان عمومی غالب در جامعه است.

فعالیت گروه‌های جهادی در استان بوشهر گسترش یابد

پورات با تقدیر از اقدامات و خدمات گروه جهادی راه سلیمانی و سایر جهادگران که مشغول خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند، بیان کرد: گروه جهادی راه سلیمانی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم به ویژه در حوزه سلامت با حضور کاروان سلامت و جمعی از پزشکان و کادر درمانی متخصص به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) به مدت پنج روز از ۱۲ تا ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مناطق جنوبی استان بوشهر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در همین راستا امور اجتماعی استانداری بوشهر، علوم پزشکی، هلال احمر، اداره کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری چهار شهرستان جنوبی نیز به همراه این گروه جهادی نسبت به خدمت‌رسانی جامعه هدف همکاری لازم خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199333

مهمترین اخبار ایران و جهان: