نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 09:23

مدیران ناکارآمد، بزرگترین مانع جهاد تبیین/ امسال چند پروژه بزرگ در کردستان افتتاح می‌شود

استاندار کردستان گفت: بزرگترین مانع جهاد تبیین حضور مدیران ناکارآمد است، گاهی شبهاتی میان مردم ایجاد می‌شود که آن نیز ناشی از دعواهای سیاسی غلط و آزاردهنده و بعضاً القائات رسانه‌های معاند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تجلیل از اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه کردستان اظهار داشت: استادان گروه معارف از مظلومیت ویژه‌ای برخوردار هستند، چرا که گاهی کم‌کاری‌های دیگران و برخی از مسئولان را آنان باید در کلاس‌های درس جبران کنند.

وی افزود: در فضایی که ما درگیر القائات رسانه‌ای هستیم کار و مجاهدت اساتید گروه معارف در آگاهی‌بخشی به دانشجویان از ارزش ویژه و خاصی برخوردار است.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه کاری که توسط اساتید دانشگاهی در حوزه معارف صورت می‌گیرد در واقع دفاع از اسلام ناب محمدی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: آنقدر روی حقوق و دست‌مزد و مطالبات مالی معلمان و اساتید متمرکز شده‌ایم که جایگاه واقعی آنان را فراموش کرده‌ایم و این در واقع ظلم به معلمان و اساتید است.

استاندار کردستان در ادامه به اساتید دانشگاهی گروه معارف توصیه کرد که خود را کاملا در مقابل پاسخگویی به شبهات آماده کنند و با زبان نرم و تاثیرگذار با دانشجویان عزیز ارتباط برقرار کنند و خود نیز به صورت متناوب جلسات هم‌اندیشی برگزار کنند.

وی عنوان کرد: اساتید گروه معارف باید پرحوصله، مسلط و توانمند باشند تا بتواند به درستی و با دقت پاسخگوی سوالات و شبهات دانشجویان باشد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه بزرگترین مانع جهاد تبیین حضور مدیران ناکارآمد است، اظهار کرد: گاهی شبهاتی میان مردم ایجاد می‌شود که آن نیز ناشی از دعواهای سیاسی غلط و آزاردهنده و بعضا القائات رسانه‌های معاند است.

وی در ادامه گریزی به اغتشاشات اخیر در کردستان به عنوان نقطه تمرکز دشمنان زد و گفت: اگر در تنگاهای سیاسی بترسیم خدمت بزرگی به دشمن کرده‌ایم.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما در کردستان باید تحلیل درست از مردم داشته باشیم و آن تحلیل‌ها نیز بر مبنای واقع‌بینی باشد، افزود: مردم کردستان تنها مردمی بودند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش جمعیت نسبت به سال ۹۸ را داشت.

زارعی‌کوشا ضمن ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده استان کردستان، گفت: بودجه عمرانی استان در سال ۱۴۰۰ کلا ۶۵۰ میلیارد تومان بود که ۸۰ درصد آن اسناد خزانه و مابقی نقد بود اما در سال گذشته بودجه عمرانی ما در مجموع با اعتبارات سفر رئیس جمهور و منهای اعتبارت ملی چهار هزار و 200 میلیارد تومان بود.

استاندار کردستان گفت: ما به آینده استان امیدواریم و در تلاشیم چند پروژه بزرگ عمرانی را در سال‌جاری به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199377

مهمترین اخبار ایران و جهان: