نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 13:43

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های بخش «هیر»

اردبیل_نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های بخش هیر شهرستان اردبیل تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم موسوی پیش از ظهر جمعه در نشست با مسئولین بخش هیر از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه بخش هیر خبر داد و اظهار کرد: با اختصاص این اعتبارات پروژه‌هایی تعریف شده که مسئولان و مدیران دستگاه‌های مربوطه باید در سریع‌ترین زمان ممکن این پروژه‌ها را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان به شهرداری «هیر» اختصاص داده شد تا برای توسعه شهر «هیر» این اعتبارات هزینه شود، افزود: همچنین ماشین حمل زباله برای این بخش در نظر گرفته شد و با تخصیص ۵ میلیارد تومان خواستار ساماندهی جاده «هیر» و «کرجان» هستیم.

نماینده مردم اردبیل, نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک دستگاه لودر به «آراللو» خبر داد و گفت: همچنین مقرر چمن مصنوعی در «کرجان» و «نوشهر» ایجاد شود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: برای زیرسازی و آسفالت جاده‌های تعدادی از روستاهای بخش هیر اعتبارات ویژه اختصاص یافت تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها شروع و تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای توسعه و اجرای طرح هادی در برخی روستاها و حوزه کشاورزی و احداث مدرسه نیز اعتبارات ویژه در نظر گرفته شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران دستگاه‌های مربوطه باید پروژه‌های تعریف شده را با توجه به اختصاص اعتبارات در مدت زمان مشخص شده اجرایی کنند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: بخش هیر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی دارد که باید تکمیل زیرساخت‌ها در این بخش در اولویت باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1272733

مهمترین اخبار ایران و جهان: