نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 09:29

فرصت خدمت زودگذر است

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: فرصت خدمتی که به ما داده شده زودگذر است و باید قدر آن را بدانیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به امام، شهدا و مردم ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در نشستی با جمعی از پاسداران سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه حاضر شد و گفت: توفیق و موفقیت در همراهی با مردم است و زمانی کارهای ما ارزش دارد که با همراهی مردم و برای مردم باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امام خمینی (ره) ایران و اسلام را احیا و جایگاه و شخصیت ایرانی‌ها و مسلمانان را ارتقا بخشید.

وی افزود: پیش از انقلاب ملت ایران زیر سایه حضور مستشاران خارجی در کشور خود هویتی نداشت که انقلاب اسلامی به ملت و کشور ایران هویت داد و این یکی از بزرگترین برکات حرکت امام خمینی رحمت الله علیه بود.

وی افزود: امروز دشمن عملیات روانی سنگینی را علیه ملت ایران به راه انداخته و تلاش دارد تا با تحریف تاریخ جایگاه شهید و جلاد را جابه جا کند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: این را بدانید که هر شهیدی که بر زمین می‌افتد و تقدیم ملت و کشور می‌شود مأموریت و تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

شفائی تصریح کرد: خداوند متعال به همه ما فرصت ویژه و تاریخی داده تا پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بشویم؛ این فرصتی است تا خدمتگزار مردم باشیم.

وی افزود: فرصت خدمتی که به ما داده شده زودگذر بوده و باید قدر آن را بدانیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به امام، شهدا و مردم ادا کنیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: اگر قرار باشد که ما از انقلاب خوب پاسداری کنیم باید انقلاب اسلامی را خوب بشناسیم و بیش از دیگران نسبت به آن معرفت داشته باشیم.

شفائی گفت: ما باید نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخت دقیق پیدا کنیم و این را بدانید که سپاه بر پایه تقوا بنا نهاده شده و امروز سپاه با همین پاسداران با تقوای خود شناخته می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1248477

مهمترین اخبار ایران و جهان: