نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 23:02

وقوع ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ شرور عربده‌کش به دام افتاد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج عملیات ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، گفت: بیشتر این عملیات‌ها در شاهرود بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران انتظامی طی شبانه روز گذشته پنج عملیات ویژه پلیسی را به انجام رساندند، ابراز داشت: کشف قرص ترامادول در شاهرود، دستگیری سارق لوازم منزل در گرمسار، دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت در شاهرود، دستگیری شرور عربده کش در سمنان و دستگیری سارقان موتورسیکلت در شاهرود مهمترین رویدادها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت چند دستگاه موتورسیکلت در شاهرود موضوع در دست بررسی قرار گرفت، افزود: با تحقیقات میدانی پلیس ردپای دو متهم ۱۷ و ۱۸ ساله شناسایی و این افراد به انجام شش فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه وقوع چند سرقت از خانه باغ، انبار و ساختمان‌های نیمه تمام مأموران انتظامی شاهرود را برای شناسایی عامل یا عوامل این سرقت‌ها وارد میدان کرد، ابراز داشت: به واسطه اخبار واصله از منابع و مخبرین رد پای متهم در حاشیه شهر شناسایی و این فرد ضمن اعتراف به انجام ۱۶ سرقت انگیزه خود را اعتیاد به مواد مخدر شیشه و بیکاری عنوان کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه شهید نوری شاهرود به یک اتوبوس گذری از زاهدان به مقصد شهرهای شمالی کشور مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این اتوبوس دو هزار و ۶۷۰ قرص ترامادول جاسازی شده در آبسردکن و هواکش اتوبوس کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری سارق ۲۸ ساله تبعه خارجی و مالخر لوازم منزل در گرمسار خبر داد و بیان کرد: از این افراد سه دستگاه تلویزیون ال. سی. دی، تلویزیون قدیمی ۲۱ اینچ، ساعت مچی پنج موتوره، ۱۳ تخته پتو، گیرنده دیجیتال و غیره کشف و تحویل مال‌باختگان شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه فردی که قصد بزنم زدن نظم عمومی را در یکی از پارک‌های شهر سمنان داشت دستگیر شد، اضافه کرد: در کارنامه این فرد شرور عربده کش سابقه درگیری و نزاع به چشم می‌خورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1212233

مهمترین اخبار ایران و جهان: