نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 09:00

خیمه رواق رضوی ۱۰ شب در گرگان برپا می شود

گرگان- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از برپایی خیمه رواق رضوی به مناسبت دهه کرامت به مدت ۱۰ شب در میدان وحدت (شهرداری) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علمی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: برای گرامیداشت دهه کرامت و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در محلات مختلف شهر، برنامه‌های متنوعی از سوی این سازمان و مجموعه‌های مختلف در حال اجرا است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان افزود: برپایی رواق رضوی به مدت ۱۰ شب در میدان وحدت (شهرداری) برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است که در اجرای آن با شهرداری مرکز مشارکت خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برپایی چایخانه حضرتی در برخی محلات شهر گرگان، ویژه برنامه کبوترانه همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کودکان و برگزاری کرسی تلاوت رضوی با حضور قاری ممتاز بین‌المللی (استاد تقی‌پور) از دیگر برنامه‌های این ایام است.

علمی به برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) در شهر گرگان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برگزاری این جشن در حال انجام بوده و کاروان خدام رضوی هم در این جشن بزرگ حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ادامه داد: اجرای سرود پاتوقی توسط گروه آوای رضوان در محلات مختلف، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح محلات از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه کرامت در محلات گرگان برگزار می‌شود.

به گفته علمی، پرچم مزین به نام مبارک امام رضا (ع) هم در سالروز ولادت باسعادت هشتمین امام شیعیان در گرگان به اهتزاز در می‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1232433

مهمترین اخبار ایران و جهان: