نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 12:25

دشمن به دنبال تضعیف وحدت اسلامی در کشور است

کرمانشاه- رئیس مرکز اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت هم افزایی بیشتر بین علمای شیعه و اهل سنت، گفت: دشمن به دنبال تضعیف وحدت اسلامی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کرمانشاه و نقش روحانیون در تمدن نوین اسلامی که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ماموستا ملاقادر قادری به شخصیتی بی‌نظیر چهار دهه در سنگر نماز جمعه حضور دارند و همواره مدافع آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده‌اند.

وی افزود: حجت‌الاسلام لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت روز گذشته بازدیدهایی را از مناطق اهل سنت نشین استان کرمانشاه داشتند و از نزدیک شرایط را رصد و ارزیابی کردند.

رئیس مرکز اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه دارای مشکلات بسیاری است اما باید در کنار یکدیگر برای حل آن گام برداریم.

فاطمی نسب با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی، بیان کرد: تمام روحانیون و مردم باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند و همواره نماینده ولی فقیه در استان مانند پدری مهربان مانع از فتنه انگیزی دشمنان شده‌اند.

وی ادامه داد: رهبری فکری جامعه امروز بر عهده طلاب و روحانیون است اما نباید نسبت به تهاجمات فرهنگی دشمنان بی تفاوت بود زیرا انقلاب امروز در اوج اقتدار است.

رئیس مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: نگاه همسان رهبری نسبت به اقدام و مذاهب مختلف همواره وحدت اقوام و مذاهب را در کشور تقویت کرده و به برکت رهبری حکیمانه ایشان وحدت مثال زدنی در کشور وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307677

مهمترین اخبار ایران و جهان: