نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 12:25

بررسی تخلف احتمالی رفتار نامناسب با مددجویان مرکز توانبخشی جهرم

جهرم-فرماندار ویژه جهرم گفت: موضوع تخلف احتمالی رفتار نامناسب با مددجویان مرکز توانبخشی بررسی و در صورت بروز هرگونه خطا قاطعانه با اشخاص متخلف برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشاری خبری در فضای مجازی تحت عنوان «برخورد نامناسب در یکی از مراکز توانبخشی جهرم» فرماندار ویژه شهرستان جهرم و مدیرکل بهزیستی استان فارس برای بررسی موضوع از این مرکز بازدید کردند.

فرماندار ویژه جهرم صبح چهارشنبه پس از بازدید از این مرکز در جلسه با مدیرکل، مسئول بازرسی و حراست بهزیستی استان فارس و رئیس بهزیستی شهرستان جهرم با بیان اینکه شهروندان بچه‌های در این مراکز را بچه‌های خود می‌دانند، اظهار داشت: توانخواهان و مددجویان، فرزندان همه ما محسوب می‌شوند و ما وظیفه داریم که با دقت ویژه ای به این عزیزان نگاه کنیم.

حسن شعبانی افزود: در صورت وجود هر قصور و برخورد نامناسبی با مددجویان، متخلفان به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد و قطعاً با آنان قاطعانه برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک مطالبه و خواست عمومی است، گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و در صورت بروز هرگونه قصور احتمالی، مردم توقع برخورد قاطع دارند و جدیت در این قضیه بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تاکید کرد: در صورت اثبات و تأیید این موضوع، قطعاً باید مسئول فنی برکنار و اشخاص متخلف اخراج شوند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: در بازدیدی که از این مرکز داشتیم، حال مددجویان این مرکز مساعد است و در شرایط مناسبی درحال نگهداری هستند و شهروندان هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314877

مهمترین اخبار ایران و جهان: