نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 12:21

دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان: دشمنان به دنبال این هستند که جوانان و نوجوانان ایرانی از مسجد و مجالس حسینی دور شوند و از ارزش‌ها دینی و اخلاقی فاصله بگیرند تا بتوانند به کشور ضربه بزند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در اولین نشست موکب‌داران اربعین حسینی در استان اصفهان اظهارداشت: به اذعان کارشناسان غربی برای وارد کردن ضربه به نظام و انقلاب اسلامی، ابتدا باید به خانواده ایرانی، بعد از آن به آموزش و پرورش و مسائل تربیتی و در نهایت به قهرمانان و اسطوره‌های ایران و انقلاب اسلامی ضربه زد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی دشمن، در خانواده زن را تخریب می‌کنند تا شالوده خانواده از هم پاشیده شود؛ در آن زمان هر اقدامی را که خواستند می‌توانند در ایران به سر انجام برسانند.

صادقی با بیان اینکه هدف دشمن آندلسی کردن ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود به دنبال حیازدایی از جامعه اسلامی ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد در موضوع آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان این کشور را آن‌طور که خودش می‌خواهد تربیت کند و می‌گوید نباید اجازه بدهیم پدر و مادر و روحانیت نوجوانان و جوانان این کشور را تربیت کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند جوانان و نوجوانان ایرانی از مسجد و مجالس حسینی دور شوند و از ارزش‌ها دینی و اخلاقی فاصله بگیرند تا بتوانند به کشور ضربه بزند.

صادقی با اشاره به دیگر اقدامات دشمنان برای تخریب نظام و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: تخریب و فاسد کردن ستاره‌ها و قهرمانان ملی و یا ایجاد فاصله بین ستاره‌ها و جوانان و نوجوانان از جمله اهداف شوم دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان اظهار کرد: دشمن قصد دارد بین روضه، هیئت، مجالس اهل‌بیت و اربعین حسینی و جوانان و نوجوانان ما فاصله ایجاد کند و ما باید این مجالس را با حضور جوانان و نوجوانان تقویت کنیم.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288433

مهمترین اخبار ایران و جهان: