نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 13:18

خدمات رسانی ۵۶ راهدارخانه برای پذیرائی از میهمانان نوروزی

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۵۶ راهدارخانه در ایام نوروز برای پذیرائی از میهمانان نوروزی در استان آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان آرامون پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح رسمی پویش نوروزی افزود: ایام امسال برای پذیرایی از میهمانان عزیز در آذربایجان غربی ۵۶ راهدارخانه به صورت آماده باش فعال هستند و ۴۲۰ گشت راهداری در ۱۸ هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی استان به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران عزیز نوروزی هستند.

وی ادامه داد: با آغاز سفرهای نوروزی، پویش همراهان سفر ایمن آذربایجان غربی در پنج نقطه شامل گردنه قوشچی، مجتمع خدماتی رفاهی شهید کلانتری ارومیه، گردنه دوآب نقده، سه راهی ائواوغلی خوی و راهدارخانه رشکان ارومیه اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از تصادفات، بویژه منجر به فوت در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق روی می‌دهد این پویش در این مناطق اجرا می‌شود و راهداران تحقق شعار دو ساعت رانندگی یک ربع توقف را در دستور کار خود دارند.

آرامون خاطر نشان کرد: توقف و استراحت رانندگان عزیز در ایستگاه‌های پویش نوروزی مورد توجه خواهد بود تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آئین‌های سنتی و اسلامی این امر محقق شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی یادآور شد: کلیه نکات ایمنی در رانندگی و حین سفر توسط عوامل راهداری در قالب بروشور و تذکر لسانی به رانندگان و کاربران جاده‌ای ابلاغ خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101677

مهمترین اخبار ایران و جهان: