نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 21:02

۱۶ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد شد

نکا -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از ایجاد فرصت شغلی برای ۱۶ هزار و ۵۰۰ مدد جوی کمیته امداد در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه شامگاه چهارشنبه در رزمایش استانی توزیع سبد کالا و جهیزیه مواسات و همدلی که در بوستان شهدای گمنام نکا برگزار شد مردم مازندران را شایسته خدمت رسانی دانست چرا که مشکلات اقتصادی و فقر زیر لوای سبز استان پنهان شده که باید به آن پرداخته شود.
وی افزود: ۸۳ هزار خانوار، ۱۵ هزار دانش آموز، ۲۷۰۰ یتیم، ۱۷۰۰ دانشجو و ۳۷۰۰ بیمار صعب علاج در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه کمیته امداد استان همواره در خدمات رسانی به محرومین پیشرو است تصریح کرد: سال جاری توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی، توزیع ۴۱۰ سری جهیزیه و هدیه به داماد و افتتاح یکهزار واحد مسکن محرومین انجام شد.
به گفته عالیشاه با جذب ۹۵ درصد اعتبارات ۱۶ هزار و ۵۰۰ مورد فرصت شغلی برای مددجویان سطح استان ایجاد شد.
این مسئول متذکر شد: سال گذشته یکهزار مسکن محرومین در سطح استان افتتاح و به بهره برداری رسید همچنین در حال حاضر نیز یکهزار و ۶۰۰ نفر شناسایی شدند که با آماده سازی پروانه ساخت این تعداد واحد مسکن محرومین تا پایان ۱۴۰۲ تحویل داده می‌شود.
وی رونمایی از تلویزیون اینترنتی مدد را گام مؤثری جهت اطلاع رسانی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان برشمرد که می‌تواند توانمندی‌های این نهاد مردمی را بیشتر از گذشته به نمایش بگذارد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1095333

مهمترین اخبار ایران و جهان: