نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 17:39

اولین واکنش امباپه به شکست فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲

ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه به ناکامی خروس‌ها در دفاع از عنوان قهرمانی‌ در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که با هت‌تریکش دو بار تیم ملی فرانسه را پس از عقب افتادن از آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر به بازی برگرداند، در نهایت نتوانست مانع ناکامی خروس‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی‌شان شود.

سه گل ستاره پاری‌سن‌ژرمن در فینال جام بیست‌و‌دوم او را هشت گله و آقای گل این رقابت‌ها تبدیل کرد، هر چند در چهره مهاجم فرانسوی‌ها هنگام دریافت جایزه کفش طلایی جام کوچکترین نشانی از رضایت دیده نمی‌شد. او نه تنها هنگام دریافت این جایزه بلکه زمان دریافت مدال نقره رقابت‌ها نیز کلمه‌ای بر زبان نیاورد و به رختکن رفت.

امباپه 24 ساله اما ساعاتی پس از شکست تیم ملی کشورش، در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی پیامی کوتاه گذاشت تا به هموطنان و هم‌تیمی‌هایش برای جبران این ناکامی در تورنمنت‌های بعدی امید و روحیه بدهد.

او در صفحه شخصی خود در توئیتر در کنار عکسی از خود با کفش طلا در حال عبور از کنار جام قهرمانی، نوشته است: «ما باز خواهیم گشت».

امباپه که 4 سال پیش با فرانسه قهرمان جهان شد؛ تا دو هفته دیگر باید در کنار مسی به میدان برود تا در یک جبهه برای کسب جام برای پاری‌سن‌ژرمن بجنگند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 920377

مهمترین اخبار ایران و جهان: