نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:01

برپایی میز خدمت وزارت بهداشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ ارائه مشاوره‌های طب سنتی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برپایی میز خدمت در قالب ۱۵ غرفه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ حضور دارد و خدماتی همچون طب ایرانی را به مردم ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برپایی میز خدمت در 15 غرفه، خدمات مشاوره‌ای به مردم ارائه می‌کند.

غرفه‌های معاونت توسعه، معاونت درمان، معاونت بهداشت، معاونت آموزشی، معاونت دانشجویی فرهنگی، معاونت پرستاری، سازمان غذا و دارو، سازمان انتقال خون، سازمان بیمه سلامت، انستیتو پاستور ایران، دفتر طب ایرانی و مکمل، بسیج جامعه پزشکی، ستاد مرکزی فجر سلامت و غرفه کودک و یک غرفه پشتیبانی، مجموعه غرفه‌های مربوط به این وزارتخانه در راهپیمایی 22 بهمن 1402 واقع در خیابان انقلاب روبروی دانشگاه تهران است که پذیرای هموطنان و راهپیمایان هستند.

همچنین دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در حال ارائه مشاوره‌های طب سنتی به راهپیمایی‌کنندگان است.

وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , راهپیمایی 22 بهمن ,

این غرفه که در خیابان انقلاب اسلامی بین فخر رازی و 12 فروردین جانمایی شده، شامل دو بخش مجزا برای بزرگسالان و کودکان است. در بخش کودک، با استفاده از بازی‌های آموزنده و سرگرم کننده، مفاهبم اولیه طب ایرانی و مکمل به کودکان آموزش داده می‌شود. همچنین در بخش بزرگسالان، متخصصان طب ایرانی به ارائه مشاوره در زمینه سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و پیشگیری از بیماری‌ها می‌پردازند. در این غرفه بروشورهای آموزشی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1668033

مهمترین اخبار ایران و جهان: