نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 10:38

حضور در راهپیمایی و انتخابات موجب اتحاد مردم می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور با شور و نشاط مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات موجب تقویت نظام و شکل‌گیری اتحاد و همراهی مردم با نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی صبح امروز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال انقلاب اسلامی ما ۴۵ ساله شد و آغاز ۴۵ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی بیان داشت: در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان دانش‌آموزان و مردم ما در خون غلطیدند و ۲۵ دانش‌آموز به شهادت رسیدند و ۱۰۰ نفر هم مجروح شدند، اما شور و شوق مردم قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشاهده کردید.

رضایی ابراز داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان برنامه‌های مفرحی برای مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی اجرا کرد و دانش‌آموزان کرمانی آغازگر برنامه‌های راهپیمایی کرمان بودند.

وی اضافه کرد دشمن نمی‌تواند به این انقلاب و نظام ضربه بزند و به فرموده امام راحل ما را بکشید بیدارتر می‌شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی و حضور در پای صندوق‌های رای موجب تقویت نظام و شکل‌گیری اتحاد و همراهی مردم با نظام است.

رضایی از مردم خواست همان‌طور که امروز برای راهپیمایی حضور باشکوهی داشتند در پای صندوق رای ۱۱ اسفندماه امسال حضور پیدا می‌کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667833

مهمترین اخبار ایران و جهان: