نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 12:06

هر رأی همانند موشکی‌ست که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز تصمیم‌گیرنده در خصوص منطقه غرب آسیا ملت بزرگ ایران اسلامی است، لذا هر رأی ما در انتخابات پیش‌رو همانند موشکی‌ست که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با جمعی از عشایر بسیجی، شرایط امروز کشور را یکی از حساس‌ترین شرایط تاریخ خواند و بیان کرد: تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردمی که با عقیده به اسلام و مشارکت در همه صحنه‌ها در این کشور زندگی می‌کنند، با سایر کشورهای دنیا در این است که به‌برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دو محور نقش مردم و نقش دین در اداره جامعه اساس کار قرار گرفته است.

وی، با اشاره به اینکه استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا برنامه دارد که دنیا را به‌طور کلی با مدیریتی که به‌دست خودش باشد اداره کند، گفت: دشمنان از سال‌ها پیش با تبلیغات گسترده در ماهواره‌، رسانه‌ها و به‌ویژه فضای مجازی، صرفا برای القای این مطلب تلاش می‌کنند که فقط نظام سرمایه‌داری در غرب، می‌تواند دنیا را اداره کند و پایان کار جهان هم به حاکمیت مطلق همین نظام سرمایه‌داری ختم می‌شود.


دیدار بسیجیان عشایر با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با مروری بر اهمیت نقش‌آفرینی مردم اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ملت شریف و سربلند ایران اسلامی مسئولیت بزرگی را در این عالم عهده‌دار شده‌اند و پرچمی را برافراشته‌اند که پرچم عزت، استقلال، خداجویی، توحید و پرچم پیشرفت و سربلندی است، به همین جهت ملت شریف ما، در جهان الگو شد.

وی افزود: به‌تصریح سیاست‌مداران آمریکایی که دشمنان ما هستند، امروز تصمیم‌گیرنده در خصوص منطقه غرب آسیا ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

امام‌جمعه کرمانشاه با تصریح اینکه امروز در جبهه مقاومت تجارب دیگری پیش‌روی ما است، عنوان کرد: ملت مظلوم غزه با جمعیتی حدو دو میلیون نفر اما آموزش‌دیده در مکتب امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهید سلیمانی هستند که آموخته‌اند می‌شود در مقابل دشمن ایستاد و پیروز شد و امروز می‌بینیم جمعیتی محدود با توکل به خدا و ایمان قوی، ایستاده‌اند و رژیم صهیونیستی که هیچ، آمریکا و چند کشور اروپایی هم در مقابل اراده ملت فلسطین شکست خورده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ غفوری امروز میدان جنگ را عرصه‌های فکری، شناختی و ادراکی دانست و تصریح کرد: جنگ نظامی ایران را نابود نکرد و به‌ناچار استکبار به جنگ نرم و جنگ اقتصادی روی آورد.

وی ادامه داد: به‌گفته‌ی خود کارشناسان آمریکایی اگر ایران در جنگ اقتصادی نابود نشود، به ابرقدرت تبدیل خواهد شد و می‌بینیم که به فضل خدا امروز ایران تبدیل به ابرقدرت منطقه شده است.

حجت‌الاسلام غفوری افزود: دشمن که درهمه عرصه‌ها شکست خورده است و با تمرکز جنگ رسانه‌ای، ادراکی و شناختی برروی انحراف فکر ملت ما، به‌خصوص جوانان، کار می‌کند. او در تلاش است که تمام پیشرفت‌ها را وارونه جلوه ‌دهد و القا ‌کند که جمهوری اسلامی کاری برای مردم نکرده است. البته خود دشمن می‌داند که تلاش بیهوده می‌کند چراکه ملت شریف ایران چهل و پنج سال است که امتحان خود را در عرصه‌های مختلف پس داده‌ است. این ملت خود را مدیون شهدا می‌داند و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.

وی با ذکر این نکته که لازم است عظمت نظام اسلامی و همراهی مردم با آن را به جهانیان نشان دهیم، خاطرنشان کرد: برای اینکه به دشمن بفهمانیم که ملت شریف ما قدر این حضور، تاثیرگذاری، نظام و میراث شهدا را می‌داند، در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ و انتخابات ۱۱ اسفند حضور پیدا خواهیم کرد زیرا این حضور به‌منزله جهاد در مقابل دشمن است و هر رأی به‌مثابه موشکی است که به‌سمت اردوگاه دشمن شلیک می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به شهادت زائرانی که در سالگرد شهادت حاج قاسم به شهادت رسیدند خطاب‌به دشمنان، گفت: دشمن بداند که این ملت نه‌تنها با شهادت از صحنه خارج نمی‌شود بلکه به‌ازای هر شهیدی که تقدیم می‌کند، جمعیتی راهش را ادامه خواهد داد. 

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634177

مهمترین اخبار ایران و جهان: