نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 14:22

آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی ملکی، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در حاشیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان اظهار داشت: این رویداد در دو بخش تخصصی و عمومی تا ۲۹ دی‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، افزود: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی با اشاره به محور‌های تخصصی در این رویداد، گفت: تیم‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نرم‌افزار(اپلیکیشن) تلفن همراه، بازی‌ها(گیم) ویژه تلفن همراه، پویانمایی (انیمیشن) همه تکنیک‌ها در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره با هم رقابت خواهند کرد.

ملکی با اشاره به محورهای عمومی این رویداد نیز که شامل کلیپ، استوری موشن، پوستر، موشن‌گرافیک، عکس نوشت و اینوگرافیک، هستند؛ گفت: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه خواهند یافت.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای تجلیل از برگزیدگان رویداد در نظر گرفته شده است.
گفتنی است، این رویداد با ۱۱ تیم در بخش تخصصی در حال برگزاری است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640977

مهمترین اخبار ایران و جهان: