نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 17:06

حجت‌الاسلام سعیدی:‌ در فتنه اخیر داعش، کومله و تروریست ها به میدان آمدند تا نظام را ساقط کنند

حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت:‌ در فتنه اخیر داعش، کومله و تروریست ها به میدان آمدند تا نظام را ساقط کننداما مردم دشمنان را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا به عنوان سخنران مراسم گرامیداشت سالروز یوم الله ۹ دی ضمن قدردانی از حضور مردم به بررسی ماهیت فتنه ۱۴۰۱ و منشأ فتنه پرداخت و اظهار کرد: سنت‌کام در اول سال به پنتاگون گزارشی میدهد که مضمون آن این است که ایران در حال از خارج شدن از دسترس آمریکاست.

وی افزود: در این گزارش همچنین آمده است از داخل ایران خبر می‌رسد مردم آمادگی تحول بزرگ را دارند و همچنین گفتند ایران در حال قدرت یافتن است و یک مدل جدیدی حکمرانی متفاوت با حکمرانی های موجود است.

سعیدی گفت: دشمنان به طمع افتادند تا ایران را به دامن غرب برگرداندند و یک طراحی سراسری کردند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌گویند ایران دارای ۴ نوع قدرتی است که ایران را در کنار قدرت های بزرگ قرار داده است، اولی موشکی و پهپادی و دوم قدرت هسته ای( غنی سازی ۶۰ درصدی) و سوم قدرت منطقه ای ایران و حضور معنوی ایران در منطقه غرب آسیا است و چهارمین قدرت، قدرت انسجام ملی است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از رهبری بودند افزود: دشمنان این آرزو را به گور می برند. دشمن یک جنگ تمام عیار را به راه انداخت و این جنگ از کامل ترین جنگ ها بود. این جنگ شناختی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بود.

سعیدی تصریح کرد: امروز ملت ایران اثبات کرد سرآمد ملت های جهان است. ملت ایران در طول ۴ دهه انواع فتنه ها را دید. دشمنان درسال ۶۸ و سپس ۷۸ کوی دانشگاه و سپس فتنه ۸۸ و سپس در سال ۹۸ و امروز یک فتنه بسیار پیچیده را رقم زدند و میخواستند بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند.

وی ادامه داد: چند عامل باعث شد فتنه ها خنثی شود، اولین عامل نقش رهبری و رهنمود های مقام معظم رهبری بود و دومین عامل مردم بودند که حماسه آفریدند‌.

سعیدی عنوان کرد: امروز اراده ملت ایران در برابر اراده کفر و شرک قرار گرفته است و در فتنه اخیر داعش، کومله و تروریست ها به میدان آمدند تا نظام را ساقط کنند اما مردم به میدان آمدند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: در برابر ملت ایران سه راه بیشتر وجود ندارد یک جنگ با امریکاست که راهبرد ما نیست و آمریکا توان جنگیدن با ما را ندارد. نیروهای مسلح آمریکا اصلا آمادگی جنگیدن ندارد. راه دوم تسلیم است اینکه ملت ایران عقب نشینی کند و تسلیم شود و تسلیم یعنی از بین رفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و تصضیع خون شهدا. اگر بنا بود تسلیم شویم در شرایط سخت تر گذشته تسلیم می‌شدیم. راه سوم مقاومت تا پیروزی است. ما زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) هستیم.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 942433

مهمترین اخبار ایران و جهان: