نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 19:40

ایجاد 110 نیروگاه خورشیدی توسط بسیج سازندگی بردسکن

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن گفت: با تخصیص 120 میلیارد ریال اعتبار، 110 واحد نیروگاه خورشیدی در این شهرستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباس‌نیا عصر امروز در جمع جهادگران بسیج  سازندگی این شهرستان با بیان اینکه از بردسکن می‌توان جزء شهرستان‌های برتر در این حوزه نام برد، اظهار کرد: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی ضمن تولید نیرو برای متقاضی کسب درآمد هم دارد.

وی از ایجاد ۱۱۰ نیروگاه خورشیدی از ابتدای امسال تاکنون خبرداد و افزود: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج توانسته است در عرصه‌های مختلف تسهیلات اقتصاد مقاومتی، تثبیت و اشتغال، محرومیت‌زدایی، پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم و گروه‌های جهادی نقش مهمی را در کمک به مردم محروم این شهرستان داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی این ناحیه طی ۲ سال گذشته به لحاظ عملکردی در سطح استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته تنها ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شهرستان تخصیص پیدا کرد که با کمک کمیته امداد ۳۰ شغل ایجاد و تثبیت شد ولی امسال نسبت به سال گذشته ۶ برابر این تسهیلات افزایش پیدا کرده که با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال و تثبیت ۱۱۰ نفر فراهم شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن افزود: درسال جاری نیز در عرصه جهاد روشنایی نیز بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به شهرستان بردسکن اختصاص پیدا کرده است.

عباس نیا افزود: درعرصه جهاد روشنایی نیز سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات تخیصیص پیدا کرد که با این میزان اعتبار ۱۰ نیروگاه خورشیدی راه اندازی شده است.

 وی با بیان اینکه سپاه در راستای منویات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها برنامه دارد، گفت: در حوزه آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام پروژه‌های آبرسانی تعداد ۳۰ روستا در دست اجرا است  که ۱۲ مورد این پروژه‌ها در دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 995833

مهمترین اخبار ایران و جهان: