نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 16:47

خریداری یک خودروی اطفاء حریق در چهار محال و بختیاری

شهرکرد_مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: یک دستگاه خودرو اطفاء حریق با پیگیری معاونت عمرانی استانداری، دفتر امور شهری و مدیریت بحران به‌زودی تحویل استان می‌شود.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سنوات قبل با توجه به نیازی که به خودروی آتش‌نشانی با نرده‌بام بلندمرتبه وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا ۵۰ درصد اعتبار خرید این خودروها از سوی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و ۵۰ درصد دیگر از سوی شهرداری وقت شهرکرد تأمین شود.

وی افزود: ۵۰ درصد اعتبار از سوی اداره‌کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تأمین شد اما شهرداری وقت شهرکرد نتوانست تأمین اعتبار کند، از همین رو بالاجبار اعتبار جابه‌جا و در محل دیگر هزینه شد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این نیاز استان به صورت مستمر پیگیری شد تا اینکه در سفر هیأت دولت به این استان در سال جاری، محقق و دو دستگاه خودرو اطفا حریق نرده‌بام‌دار برای ارسال به استان مصوب شد.

کیانی عنوان کرد: یک دستگاه خودرو اطفا حریق با پیگیری معاونت عمرانی استانداری، دفتر امور شهری و مدیریت بحران استان به‌زودی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود و دیگری نیز در حال پیگیری است تا در اسرع وقت وارد این استان شود.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای اطفا حریق با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر امور شهری استانداری و اداره‌کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تأمین و به استان اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: امید است با ورود این خودروها مشکل استان حل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1008077

مهمترین اخبار ایران و جهان: