نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 10:47

1000 بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: قرار دوازدهم این ماه با هدف توزیع یک‌هزار بسته‌ معیشتی و جهیزیه در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ضرورت تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی با هدف ایجاد امید و نشاط در جامعه برنامه‌های ویژه‌ای را می‌طلبد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: فضاسازی محیطی و پیرامونی با هدف تعظیم شعائر و ایجاد شور و نشاط از قبیل برافراشته کردن دائمی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی بقاع متبرکه، آذین‌بندی، فضاسازی و تبلیغات محیطی امامزادگان و پیرامون آن، نصب تابلوهای نمایشگاهی ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی، پخش آواهای ماندگار و خاطره‌انگیز در ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه و... از جمله ویژه برنامه‌های دهه فجر است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و گفتمان انقلاب اسلامی، برگزاری جشن‌های انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بقاع متبرکه، برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و گروه‌های مدیحه‌سرایی و تواشیح، تجلیل از جهادگران سیل بارده، دیدار با پدران شهدا، نورافشانی و طنین‌انداز شدن بانگ الله اکبر از پشت بام بقاع متبرکه از ویژه برنامه‌های این ایام است.

امیری با اشاره به اجرای برنامه قرار دوازدهم گفت: قرار دوازدهم این ماه با هدف توزیع یک‌هزار بسته‌ معیشتی و جهیزیه در استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1009333

مهمترین اخبار ایران و جهان: