نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 14:11

۳ برنامه فرهنگی ویژه کودکان در مازندران پیش بینی شده است

ساری- مدیرکل کانون پرورش فکری کانون ونوجوان مازندران گفت: سه ویژه برنامه فرهنگی در فصل بهار برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد فاضلی کبریا ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه، کتاب در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه یک ضرورت اجتناب ناپذیر بوده و اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که زمینه‌ای ایجاد کرد کارکردهای ادارات و نهادهای متولی فرهنگی بار دیگر در معرض دید عامه مردم قرار بگیرد، قابل تحسین است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در چند سال اخیر و تعطیلی نمایشگاه‌های کتاب و جشنواره‌های فرهنگی، تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از نمایشگاه شد نشان می‌دهد که جامعه از برنامه‌های فرهنگی قابل تحسین استقبال می‌کند و نیاز آن روز به روز بیشتر احساس می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اعلام اینکه مجموعه ما متولی کودکان و نوجوانان است، افزود: امروزه بیش از ۶۰ خدمت در تربیت کودکان و نوجوان توسط کانون ارائه می‌شود و با توجه به این مأموریت‌ها همکاری بسیار مناسبی با متولیان فرهنگی در استان داریم.

فاضلی کبریا با اشاره به استقبال بسیار مناسب از روند برگزاری نمایشگاه، خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این نمایشگاه تدارک دیده شده که به نظر می‌رسد در نوع خودش کم نظیر است.

وی در پایان گفت: سه برنامه فرهنگی در ایام بهار در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پیش‌بینی شده است..

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159577

مهمترین اخبار ایران و جهان: