نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 10:21

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای سالروز عملیات بازی دراز

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای سالروز عملیات بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته بهداشت و درمان سالگرد عملیات بازی دراز صبح پنجشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان در سالن جلسات دانشگاه برگزار و هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مورد نیاز در راستای برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز صورت گرفت.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی دراز روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود که حوزه بهداشت و درمان با محوریت بسیج جامعه پزشکی همیشه افتخار این را دارد که یکی از حوزه‌های پشتیبانی کننده این مراسم باشد و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم که امسال هم مانند سال‌های گذشته با آمادگی کامل و به بهترین نحو ممکن پشتیبانی بهداشتی درمانی این همایش را انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا باید هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات لازم در حوزه بهداشت و درمان شرکت کنندگان در این مراسم صورت پذیرد و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: دارو ها و تجهیزات مورد نیاز و آمبولانس از مسیر کرمانشاه تا بازی دراز به ویژه شهرستان سرپل ذهاب باید مشخص و تأمین شود، همچنین با توجه به تعداد شرکت کنندگان در این مراسم کمک گرفتن از پایگاه‌های اورژانس استان‌های همجوار در تحقق این امر بسیار مهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1130977

مهمترین اخبار ایران و جهان: