نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 22:21

دشمن در مسئله کشف حجاب با هدف فروپاشی خانواده قدم برمیدارد

فیروزکوه- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در مسئله کشف حجاب با هدف فروپاشی خانواده قدم برمیدارد.

به گزارش خبرنگر مهر، سید احمد رسولی‌نژاد، عصر پنجشنبه در اولین جلسه شورای اداری فیروزکوه در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: اولویت‌ها در ادارات باید به درستی مشخص شود تا مسیر به درستی طی شود، سال پرکاری را در پیش داریم که مجموعه دهیاری‌ها و شوراها باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: تعطیلات در کشور طولانی مدت است به طور مثال تعطیلات در فروردین ماه به نحوی است که کل این ماه را از دست می‌دهیم، باید از خود مجموعه دولت و مجلس آغاز کرد هر چند برخی از مسئولین تعطیلات رسمی و غیررسمی نمی‌شناسند و همواره در حال خدمت‌رسانی هستند؛ باید این تعطیلات جبران شود و فعالیت شبانه‌روزی لازم است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر جدی رهبری همواره در آغاز کار مجلس ادوار مختلف این بوده است که نماینده برای خود کار نکند بلکه برای مردم کار کند؛ ممکن است مواردی حتی در مجلس انقلابی هم باشد که فعالیت‌های اقتصادی را بر خدمت به مردم ترجیح دهند که باید این امر از نظر اخلاقی مورد توجه همه مسئولین باشد.

رسولی‌نژاد تصریح کرد: مسئله کشف حجاب به گفته رهبری هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است؛ برخی شاید به این امر واقف نباشند که دشمن برای چه مسائلی در این حوزه برنامه‌ریزی کرده است؛ بسیاری در این حوزه فریب خورده‌اند؛ دشمن فروپاشی خانواده را با امر حجاب و عفاف نشانه گرفته است.

وی اشاره کرد: اهمال در طرح صیانت از فضای مجازی که موجب توقف در اجرای این طرح شد، را در نیمه دوم سال در فتنه‌ای که اتفاق افتاد شاهد بودیم که چگونه در فضای آلوده مجازی آموزش به قتل رساندن نیروهای نظامی و بسیجیان را می‌داد با توجه به تأکیدات رهبری در حوزه فضای مجازی که بارها دغدغه خود را در این زمینه بیان کردند، باید مجلس و دولت اقدامات مثبت و بهتری انجام دهند و نباید توپ را در زمین یکدیگر بیندازیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132177

مهمترین اخبار ایران و جهان: