نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 16:37

نرخ‌ جدید کرایه تاکسی‌های شهری اصفهان مصوب شد

اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تصویب و ابلاغ نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال‌ جاری خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی امسال هر کورس ۴هزار تومان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پرورش اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی طبق وظیفه قانونی خود تعرفه کرایه تاکسی را اسفندماه سال گذشته برای ارائه به مراجع ذی‌ربط تعیین کرد و پیشنهاد داد.

وی با اشاره به اینکه نرخ کرایه تاکسی، هر کورس چهار هزار تومان شده است، افزود: در نرخ‌های تصویب شده فعلی، موارد فنی و عوامل تأثیرگذار بر نرخ، بررسی و ارزیابی شد و همچون سال گذشته، نظرات رؤسای خطوط، رانندگان و کارشناسان را نیز دریافت کردیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: برچسب نرخ‌های کرایه در انواع کاربری تاکسی خطی، گردشی و دربستی در اسرع وقت تهیه و توزیع می‌شود و تمام تاکسیرانان موظف به نصب آن و دریافت مبلغ کرایه طبق تعرفه هستند.

وی با بیان اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی به‌صورت میدانی بر اجرای دقیق دریافت برچسب نرخ‌های کرایه و نصب آن نظارت می‌کنند و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

پرورش خاطرنشان کرد: برچسب‌های نرخ کرایه به‌صورت رایگان در اختیار تاکسیرانان گذاشته خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167377

مهمترین اخبار ایران و جهان: