نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 00:22

دختر خردسال ترکمن گلستانی صاحب خانه می‌شود

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: با همکاری بنیاد مسکن گلستان، خیران و تمامی متولیان امر، زهرا کوچولو، دختر ترکمن گلستانی بزودی صاحب خانه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با همکاری بنیاد مسکن گلستان، خیران و تمامی متولیان امر، زهرا کوچولو، دختر ترکمن گلستانی بزودی صاحب خانه خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان توضیح داد که عملیات اجرایی احداث مسکن برای دختر کوچولویی بنام زهرا در روستا «یلمه سالیان» آق قلا امروز (پنج شنبه) آغاز شد.

وی توضیح داد: بنا بر گزارشاتی که فرماندار شهرستان آق قلا و دهیار روستای یلمه سالیان مبنی بر مسکن نامناسب یک خانواده دارای معلولیت با سرپرست از کار افتاده به بنیاد مسکن ارائه شد، چند روز قبل، بازدیدی از این واحد مسکونی به اتفاق مسئولان انجام شد.

حسینی تصریح کرد: در بازدید میدانی مشاهده شد این خانواده به دلیل عدم تمکن مالی، اتاق کوچک و محقری به صورت گلی و با نی آن هم در اراضی ملی روستا بدون هیچ امکاناتی احداث کرده و پنج نفر عضو خانواده با شرایط بسیار سخت در آن زندگی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: بنیاد مسکن فوراً و از محل حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) زمین مناسب برای احداث مسکن برای این خانواده را با افتخار تقبل کرد و یکی از خیرین گلستانی هم بخش اعظمی از هزینه‌های احداث واحد مسکونی این خانواده را قبول کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با کلنگ زنی و آغاز به ساخت این واحد مسکونی موجی از حمایت همه جانبه اقشار مختلف برای حمایت از این خانواده و خانواده‌های محروم استان ایجاد شود و احداث این منزل مسکونی مهر تأییدی باشد بر اینکه دولت و نظام جمهوری اسلامی در کنار مردم به ویژه مردم محروم به عنوان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هست و کمک به آنها را وظیفه خود می‌داند.

حسینی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی واحد مسکونی خانواده زهرا کوچولو را تا دهه فجر تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1162333

مهمترین اخبار ایران و جهان: