نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 01:38

تقویت بنیه اعتقادی دانش‌ آموزان استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت:یکی از برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تقویت بنیه اعتقادی، دینی و معرفتی دانش‌ آموزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقدوست یکشنبه شب در همایش ۳۰۰ نفری دانش‌آموزان دختر روزه اولی دیلمی در محل سالن مؤسسه خیریه دیلم اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی تقویت بنیه اعتقادی، دینی و معرفتی دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بر این اساس و با توجه به فرصت‌های پیش رو به خصوص ماه مبارک رمضان، برنامه‌هایی نظیر هر مدرسه یک محفل انس با قرآن و در کنار آن مراسم ضیافت سفیران نور با حضور دانش‌آموزان روزه اولی که برای نخستین بار روزه را تجربه کردند در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار کردیم.

تقویت بنیه اعتقادی دانش‌ آموزان استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

وی گفت: در ادامه این برنامه‌ها امروز همایش بزرگ روزه اولی‌ها با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز دختر روزه اولی در شهرستان دیلم برگزار شد.

حقدوست ادامه داد: این اتفاق مهم و زیبا نشان دهنده این است که هم دانش‌آموزان با معنویات آشنا می‌شوند و هم ضمن افطار در کنار هم با اقامه نماز جماعت بر معنویات آنها و هویت اعتقادی، دینی، ملی، فرهنگی و تربیتی آنها افزوده می‌شود.

تقویت بنیه اعتقادی دانش‌ آموزان استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154377

مهمترین اخبار ایران و جهان: