نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 10:29

رودانی‌ها برای استخدام در وزارت نفت چه کنند؟

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رودان گفت: در سال جاری نیز دوره های آموزشی تفاهم نامه با شرکت نفت در حال اجرا می باشد و جوانان فاقد شغل که دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و کارت پایان خدمت هستند می توانند در این دوره ها شرکت کرده که پس از آزمون و صدور گواهی مهارت در اولویت استخدام شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت قرار خواهند گرفت.

محمد مریدی رئیس مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رودان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان افزو: این مرکز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۴۴۰  هزار و ۴۹ نفر ساعت آموزش برگزار کرده که معادل آموزشی برای  ۱۶۵۲ نفر از جوانان شهرستان رودان است.

مریدی اضافه کرد: از کل کارآموزان آموزش دیده در این دو سال، تعداد ۱۴۵۳نفر موفق به دریافت گواهی مهارت فنی و حرفه ای شده اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: این مرکز در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه های متعددی دارد که می توان به صدور مجوزهای الکتریکی آموزشگاههای آزاد به عنوان شاخص ترین آنها  اشاره کرد که پیش بینی می شود تا پایان سال حداقل بیش از ۱۰ آموزشگاه جدید به آموزشگاههای آزاد شهرستان اضافه شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز دوره های آموزشی تفاهم نامه با شرکت نفت در حال اجرا می باشد و جوانان فاقد شغل که دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و کارت پایان خدمت هستند می توانند در این دوره ها شرکت کرده که پس از آزمون و صدور گواهی مهارت در اولویت استخدام شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421177

مهمترین اخبار ایران و جهان: