نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 10:06

راه‌یابی ۶۹ شرکت‌کننده به مسابقات استانی قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: از بین شرکت کنندگان چهل و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف ، ۶۹ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام عبدالله واحدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد:  آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون(س) در روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه میزبان این دوره از مسابقات می باشد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در روزهای ۲۶ مرداد ویژه خواهران و ۲۷مرداد ویژه برادران برگزار می شود افزود : اختتامیه چهل و ششمین دوره از مسابقات استانی اوقاف عصر روز جمعه 27 مرداد با حضور مسئولین استانی در آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع)و آمنه خاتون (س)برگزار می شود.

 حجت الاسلام واحدی اظهار کرد: ۶۹ نفر در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می پردازند که ۴۶ نفر از این شرکت کنندگان را آقا و ۲۳ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

حجت الاسلام واحدی خاطرنشان کرد: ساعت برگزاری مسابقات طی هر دو روز از ۸ صبح تا اذان مغرب تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات در مرحله شهرستانی در ۴ منطقه (زرندیه،ساوه،اراک و خمین) در تیرماه برگزار شد افزود: از مجموع ۷۱۹ ثبت نام  کننده ۳۴۳ نفر در بخش آوایی مرحله شهرستانی شرکت نموده و در مجموع ۶۹ نفر با کسب حد نصاب لازم موفق به راهیبابی به مسابقات استانی شدند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1443177

مهمترین اخبار ایران و جهان: