نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:02

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری برای خدمت به زائران اربعین

زاهدان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری این استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری، جابه‌جایی ایمن زائران را اولویت اول این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: در اربعین امسال نیز مانند سنوات گذشته از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی زائرین ایرانی و پاکستانی استفاده خواهد شد.

وی به برگزاری منظم جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین در استان اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی طی چندین جلسه صورت گرفته تا خدمات شایسته ای به زائرین و مشتاقان سفر معنوی اربعین ارائه شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری از مبادی استان به مرزهای هدف اربعین به تمام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه، شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی اعلام شده است.

باقری تصریح کرد: نظارت لازم توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به صورت میدانی و مستمر در پایانه‌های مسافربری صورت می‌گیرد.

وی گفت: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت شبانه روزی منعکس کنند تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441733

مهمترین اخبار ایران و جهان: