نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 14:38

گرم ترین و خنک ترین مناطق استان قزوین کجا هستند؟

مدیرکل هواشناسی قزوین از افزایش نسبی دمای هوا در سطح استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

یوسف شیخ الملوکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در فارس اظهار کرد: مدل های خروجی و نقشه های پیش یابی نشان می دهد همچنان تا پایان هفته شاهد وزش بادهای جنوب شرقی در سطح منطقه خواهیم. این بادها سبب می شود برای برخی از مناطق استان، احتمال گرد و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا را داشته باشیم. 

وی افزود: به لحاظ دمایی هم برای امروز افزایش نسبی دما را برای کل استان انتظار داریم و از فردا تا پایان هفته استقرار هوای گرم را در پیش داریم.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: آسمان استان امروز چهارشنبه صاف تا کمی ابری، فردا پنجشنبه صاف تا کمی ابری و جمعه آسمان قزوین هم صاف تا کمی ابری و بعد از ظهر افزایش ابر را داریم و آسمان شنبه ۱۴ مرداد صاف تا کمی ابری است که پدیده غالب در این چهار روز همراه با وزش باد (جنوب شرقی) و در برخی مناطق، گرد و غبار محلی خواهد بود.

شیخ الملوکی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده بیشینه دمای هوا در بویین زهرا به ۴۲ درجه سانتیگراد، بیشینه دمای هوای قزوین، آبیک و تاکستان به ۴۰ درجه سانتیگراد و رازمیان نیز به ۳۹ درجه سانتیگراد می رسد و دمای هوای سیردان هم که خنک ترین خواهد بود به ۳۳ درجه سانتیگراد می رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423433

مهمترین اخبار ایران و جهان: