نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 10:08

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر ۱۳ درصد افزایش یافت

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش ۱۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت بیش از هشت میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شد که نسبت به سال قبل رشد ۱۳ درصدی داشته، گفت: از ابتدای سال چهار میلیون و ۶۴ هزار و ۱۱۳ تردد در مبادی ورودی و چهار میلیون و ۸۵ هزار و ۳۴۴ تردد در خروجی استان به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر پیرامون پرترددترین محورهای استان طی چهارماهه ابتدای سال افزود: در این مدت یک میلیون و ۶۴۰ هزار و ۲۹۰ تردد در محور کنارتخته- دالکی و بالعکس، یک میلیون و ۴۰ هزار و ۳۰۶ تردد در محور جم- فیروزآباد و بالعکس و ۹۰۰ هزار و ۵۹۴ هزار و ۷۵ تردد در محور دیلم- هندیجان و بالعکس ثبت شده است.

وی هوشمندسازی جاده‌های استان را یکی از اولویت‌های راهداری برشمرد و اضافه کرد: ۶۰ سامانه تردد شمار، ۶۴ دوربین نظارت تصویری، ۱۹ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان بوشهر فعال است.

وی با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر گفت: مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396733

مهمترین اخبار ایران و جهان: