نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 00:01

از گذرنامه زیارتی ۵۰ هزار تومانی چه خبر؟

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از ادامه صدور گذرنامه زیارتی با همان قیمت ۵۰ هزار تومان و اعتبار ۵ ساله در مراکز پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در سراسر کشور خبر داد.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت صدور گذرنامه زیارتی اظهار داشت: در حال حاضر نیز روند صدور گذرنامه زیارتی با همان قیمت ۵۰ هزار تومان در مراکز پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در سراسر کشور انجام می‌شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور در خصوص اعتبار گذرنامه زیارتی اعلام کرد: اعتبار گذرنامه زیارتی ۵ ساله است؛ اگرچه در توافق اولیه با عراق عبور با این گذرنامه تا پایان ماه صفر عنوان شده‌است اما به دنبال این هستیم که بعد از ماه صفر نیز تردد زائران عتبات عالیات با این گذرنامه ادامه داشته باشد.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: دارندگان گذرنامه زیارتی فعلاً تا پایان ماه صفر می‌توانند برای زیارت عتبات عالیات با این گذرنامه از مرز عبور کرده و به عراق بروند و برای ورود به کشور هیچ مشکلی ندارند.

سردار ذوالقدری در خصوص روند صدور گذرنامه عادی گفت: در حال حاضر روند صدور گذرنامه عادی به‌روز شده و از مرحله ثبت درخواست تا تحویل توسط پست درب منزل متقاضی، بسته به محل سکونت فرد، بین ۵ تا ۷ روز زمان می‌برد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499677

مهمترین اخبار ایران و جهان: