نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:21

تامین انشعاب فاضلاب پروژه‌های نهضت ملی مسکن درزنجان پیگیری می شود

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:تامین به موقع انشعاب فاضلاب برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان با جدیت پیگیری می‌شود وبی توجهی به آن در آینده تبعات اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی روز سه شگفت: جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان هر هفته به صورت مرتب با حضور استاندار برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا مشکلات و موانع پیشرفت پروژه ها رصد و بررسی می شود تا تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

اسماعیلی به موضوع انشعاب فاضلاب در سایت کوی زنگان اشاره کرد و گفت: انشعاب فاضلاب داخل سایت توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده و باید انشعاب فاضلاب بیرون سایت هم توسط شرکت آب و فاضلاب استان اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تامین به موقع انشعاب فاضلاب در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار مهم است، گفت: اگر این مهم مورد بی توجهی قرار گیرد در آینده مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

اسماعیلی همچنین به موضوع انجام انشعاب فاضلاب در کوی زیتون اشاره کرد و یاد آور شد: قطعات و اراضی که از بنیاد مستضعفان برای طرح جوانی جمعیت خریداری شده در محدوده لوله انتقال آب قرار دارد که باید جا به جا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: انجام این کار هزینه زیادی برای راه و شهرسازی استان زنجان دارد که در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم وجود دارد و برای تامین تمام زیرساخت ها در پروژه های نضهت ملی مسکن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496633

مهمترین اخبار ایران و جهان: