نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 12:00

نظارت ویژه بر مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی اردبیل انجام می‌شود

اردبیل-معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:نظارت ویژه بر مجتمع‌های خدماتی بین راهی با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر دارابی صبح دوشنبه در بازدید از مجتمع‌های بین راهی استان اردبیل اظهار کرد: نظارت ویژه بر نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طرح اربعین حسینی برای خدمت رسانی هرچه شایسته به زائران کربلا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های ویژه نظارت و بازرسی از ۲۷ مردادماه الی ۲۰ شهریور بر مکان‌های یاد شده نظارت می‌کنند، گفت: این اکیپ‌ها به طور مستمر از سالن‌های غذاخوری، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌کنند و با رفع نواقص و مشکلات بررسی شده تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به جابجایی مسافران توسط ۲۷۰ اتوبوس به زائران حسینی افزود: بیش از ۱۸ تابلوی معرفی مجتمع‌های خدماتی در نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی جهت راهنمای مسافران نصب شده است.

دارابی از برگزاری دوره آموزشی نماز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز برای رانندگان خبر داد و گفت: توزیع اقلام فرهنگی، سجاده نماز مسافری، تهیه، تولید و پخش فیلم‌های کوتاه در اتوبوس‌ها با موضوع نماز از اقدامات شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی ناوگان حمل و نقل عمومی، رسانه‌ها، سایت‌ها و فضای مجازی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ آسمانی و ارزشمند نماز تلاش می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین افزود: مسافران می‌توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را جهت بررسی وضعیت مجتمع‌های بین راهی به سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472833

مهمترین اخبار ایران و جهان: