نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 13:02

حال عمومی دانشجویان دچار مسمومیت علوم پزشکی سبزوار مساعد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تمامی دانشجویان این دانشگاه که به سبب مسمومیت به بیمارستان اعزام شده بودند در صحت و سلامت کامل بوده و حال عمومی مساعدی دارند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سالاری اظهار کرد: پنجشنبه شب تعداد ۴۶ نفر از دانشجویان شامل ۲۷ دانشجوی پسر و ۱۹ دانشجوی دختر به علت مسمومیت از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان واسعی اعزام شدند.

وی افزود: با بروز این اتفاق مسئولان دانشگاه از همان ابتدا در جریان روند کامل درمان دانشجویان قرار گرفته و تمهیدات لازم درمانی نیز بطور کامل اجرا شد.

سالاری ادامه داد: با همکاری کادر درمان بیمارستان دانشجویان بلافاصله بعد از دریافت سرم درمانی همگی بعد از یک ساعت از بیمارستان واسعی ترخیص و فقط یک دانشجو با چند ساعت تاخیر در حوالی ساعت ۶ صبح از بیمارستان ترخیص و به خوابگاه منتقل شد.

وی اظهار داشت: از تمامی دانشجویان فوق شرح حال و معاینه بعمل آمد و همگی در صحت و سلامت هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

رئیس دانشگاه در پایان گفت: به دلیل اهمیت موضوع علل محتمل این اتفاق در دست بررسی است و پس از آماده شدن جواب آزمایشات اخذ شده، نتیجه نهایی از طریق رسانه دانشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بیش از ۲ هزار دانشجو دارد و اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520077

مهمترین اخبار ایران و جهان: