نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 20:08

آزمون دوره تئوری مربیگری درجه ۳ در مشگین‌شهر برگزار شد

مشگین‌شهر- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر گفت: آزمون دوره تئوری مربیگری درجه ۳ در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی در مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید طلوعی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه این آزمون اظهار کرد: آزمون دوره تئوری مربیگری درجه ۳ پیش نیاز مربیگری تمام رشته‌های ورزشی برای نخستین بار در سال ۱۴۰۲ در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی، هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان مشگین شهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در محل مدرسه هیأت امنایی حکیمی برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: این دوره پیش نیاز مربیگری در تمام رشته‌های ورزشی است که در پایان دوره به افرادی که در آزمون حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایند از سوی اداره کل ورزش و جوانان مدرک رسمی پایان دوره اعطا می‌شود.

این دوره با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئول آموزش و پژوهش استان و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان و به مدرسی اساتید، حامد سلامت، شمس‌الدین تبریزچی، الهام رادمهر، مهدی پاشایی، سمیه محرم‌زاده، رامین شهبازی و نسیم عباسزاده برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495177

مهمترین اخبار ایران و جهان: