نیوز سیتی!
04 مهر 1402 - 22:48

یک‌هفته‌ مهلت برای نرده‌کشی اطراف کتیبه‌های گنجنامه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از تعیین مهلت یک هفته‌ای به میراث فرهنگی برای نرده‌کشی در اطراف کتیبه‌های گنجنامه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، پس از انتشار فیلم بالا رفتن یک مرد جوان از کتیبه‌های گنج‌نامه؛ با دستور استاندار همدان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برای بررسی وضعیت کتیبه‌های گنجنامه به بازدید از آن پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از تعیین ضرب‌الاجل به دستگاه‌های متولی خبر داد و گفت: امروز همراه با نماینده شهرداری و میراث فرهنگی از کتیبه‌های گنجنامه بازدید کردیم و یک هفته به میراث فرهنگی برای ساماندهی فضا و نرده‌کشی در اطراف کتیبه‌ها مهلت داده شد.

 سیدمجتبی حسینی افزود: این نرده‌کشی صرفاً سمت کتیبه‌های تاریخی گنجنامه انجام می‌شود تا از حضور افراد در این مکان منحصر به فرد جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: همچنین ظرف ۱۰ روز آینده با دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و منابع طبیعی نشستی برگزار می‌شود تا در رابطه با حفاظت بهتر از این آثار تاریخی و تأمین منابع مالی مورد نیاز در این رابطه هم‌اندیشی و تصمیم‌گیری صورت گیرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516833

مهمترین اخبار ایران و جهان: