نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 15:34

۵ جایگاه سیار سوخت رسانی در اندیمشک و مرز چذابه مستقر شدند

اهواز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از استقرار پنج جایگاه سیار سوخت در اندیمشک و مرز چذابه برای رفاه زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم محمدی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به منظور تأمین سوخت مورد نیاز جایگاه‌های سیار و ثابت در سطح خوزستان برای اربعین حسینی، از ۲ ماه قبل جلسه‌های هماهنگی با ستاد اربعین استان برگزار شد.

وی با اشاره به استقرار پنج جایگاه سیار سوخت رسانی در خوزستان، افزود: ۲ جایگاه سیار در مرز چذابه و ۲ جایگاه در شهرستان اندیمشک مستقر هستند، ضمن اینکه یک جایگاه جدید دیگر برای چذابه آماده شده و در هر محلی که نیاز باشد، مستقر می‌شود.

محمدی در خصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در مبادی ورودی خوزستان و مسیرهای منتهی به پایانه مرزی چذابه گفت: علاوه بر به‌روزرسانی و رفع نواقص جایگاه‌ها در شهرهای اندیمشک، حمیدیه، سوسنگرد و بستان، تعدادی کارت سوخت آزاد تولید و در اختیار جایگاه داران قرار گرفته تا زائرانی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به سمت مرزهای شلمچه و چذابه می‌آیند، مشکلی در تأمین سوخت آزاد نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان با بیان اینکه مشکلی در تأمین سوخت اعم از بنزین و گازوئیل برای جایگاه‌های سیار و ثابت در استان وجود ندارد، ادامه داد: میزان ذخیره انواع سوخت کافی است و زائران نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های سیار و ثابت به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و محدودیت زمانی برای خدمات دهی ندارند، اضافه کرد: جایگاه‌های سیار برای توزیع سوخت تا بازگشت آخرین زائر در مرز چذابه مستقر خواهند بود.

محمدی گفت: علاوه بر تأمین سوخت نیز بنرهای متناسب با ایام عزاداری اربعین حسینی و راهنمایی مسیرها و فاصله جایگاه‌های ثابت و سیار در جایگاه‌های سوخت، نصب شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473433

مهمترین اخبار ایران و جهان: