نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 13:38

رمز پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است

نیکشهر- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا و ولایتمداری ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز سه شنبه در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان نیکشهر، با بیان این مطلب که رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا و ولایتمداری ملت ایران است، افزود: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا و ولایتمداری ملت ایران است.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمنان ما تمام تلاش خود را به میدان آوردند تا این حرکت بزرگ را متوقف کرده و در مقابل قدرتمند شدن ایران اسلامی ایستادگی کنند.

شفائی تصریح کرد: مردم شریف ایران با روحیه انقلابی و با درس گرفتن از حرکت امام حسین علیه السلام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: پیاده روی عاشقان امام حسین علیه السلام در ایام اربعین یک حرکت بی سابقه و عظیم هست چرا که در طول تاریخ سابقه ندارد راهپیمایی ۲۰ تا ۲۵ ملیون نفری مردمی به وجود بیاید.

وی افزود: امروز به واسطه فرهنگ عاشورا و با بهانه اربعین حسینی یک وحدت بزرگ در جهان شکل گرفته است. دشمنان ما که از چنین حرکت با ارزشی به سطوح آمده‌اند، تلاش می‌کنند تا از طریق رسانه این حرکت را به حاشیه ببرند.

شفائی تاکید کرد: امروز یکی از دروازه‌های ورود زوار و عاشقان سرور و سالار شهیدان به حرکت عظیم اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان می‌باشد که موجب تقویت وحدت مردم دو کشور ایران و پاکستان نیز شده است.

وی اضافه کرد: ورود زوار عزیز از منطقه ریمدان بستر خدمت رسانی را برای این منطقه فراهم کرده که باید مهمان نوازی خود را نیز نشان بدهیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی مردم سیستان و بلوچستان مهمان نوازی آنان هست که زبان زد همه می‌باشد و امروز استقبال گرم از زائرین پاکستانی توسط این مردم گواه بر این مسئله است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475077

مهمترین اخبار ایران و جهان: