نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:33

خستگی در چهره بازیکنان هند موج می‌زد

ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال هند گفت: بدن بازیکنان هند بعد از دیدار سنگین مقابل چین آماده نبود و خستگی در چهره‌شان موج می‌زد به همین دلیل موفق به شکست اندونزی نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جایدیئپ سرکار ظهر پنجشنبه پس از شکست تیمش در مرحله دوم حذفی مسابقات قهرمانی مردان آسیا اظهار داشت: بدن بازیکنانم بعد از دیدار سنگین مقابل چین آماده نبود و خستگی در چهره آن‌ها موج می‌زد به همین دلیل آنگونه که می‌خواستیم ظاهر نشدیم و بازی را باختیم.

وی افزود: هدفمان حضور در جمع شش تیم برتر بود. یکسری ناهماهنگی‌هایی در فدراسیون ما وجود دارد که نتوانستیم تیم منسجمی را در این رقابت‌ها حاضر کنیم اما تمام تلاشمان این است که برای دور بعدی این رقابت‌ها به خوبی برنامه‌ریزی کرده و تیم بهتر و منسجم‌تری را اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هند در مورد ارومیه و تماشاگران والیبال این شهر تصریح کرد: واقعاً جو نادری در ورزشگاه‌های ارومیه وجود دارد و به جرأت می‌توانم بگویم هیچ جای دنیا چنین فضایی وجود ندارد. همانطور که برزیل با فوتبالش در جهان مطرح شده است، ارومیه هم همین شرایط را با هوادارانش در آسیا و جهان دارد. والیبال واقعاً بخشی از فرهنگ این شهر است.

وی گفت: پس از مسابقات ایران هزاران نفر به خیابان‌ها می‌ریزند و با سبک خاص خودشان شادی می‌کنند. جا دارد که FIVB و AVC برای مردم ارومیه و ثبت و نشر این فرهنگ اقدامات لازم را انجام دهد.

ژروم وینیت چارلس کاپیتان تیم ملی والیبال هند هم پس از باخت تیمش مقابل اندونزی اظهار داشت: بدن‌های بازیکنان تیم بعد از بازی سنگین با چین خسته بود و آمادگی کافی برای این دیدار نداشتیم برای همین نتیجه را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: ایران و ژاپن فینالیست‌های این رقابت‌ها هستند چون هر دو تیم کیفیت خوبی دارند. ما هم تلاش می‌کنیم برای رقابت‌های آتی مردان آسیا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466433

مهمترین اخبار ایران و جهان: