نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 21:05

بن بستی برای محیط زیست نمی‌گذاریم

شهرکرد_ رئیس سازمان محیط زیست گفت: شاخصه‌های محیط زیست را ارتقا می‌دهیم و بن بستی برای آن نمی‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه عصر پنج شنبه در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: لازم است در بحث محیط زیست به زیر ساخت‌ها توجه ویژه ای شود.

وی تصریح کرد: سازمان محیط زیست در مقابل معترضین حتماً می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد زیر ساخت توسعه کشور در چهارچوب اصلی آن با مشکل مواجه شود.

سلاجقه ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های محیط زیستی می‌تواند دولت‌ها را بهم نزدیک کند.

وی یکی از دستاوردهای خوب محیط زیست را ایجاد دبیرخانه محیط زیست اعلام کرد و گفت: لازم است شاخصه‌های محیط زیست را ارتقا دهیم.

سلاجقه با اذعان بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت بسیار بالا در حوزه محیط زیست می‌باشد خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های استان را باید ارتقا دهیم.

وی با اذعان بر اینکه بن بستی برای محیط زیست وجود ندارد گفت: برای این منظور در تلاشیم تا در برنامه هفتم توسعه به نحو مطلوب و آنطور که باید به بحث محیط زیست پرداخته شود.

سلاجقه با تاکید بر اینکه برای ارتقا تالاب گندمان باید پیگیری شود گفت: تالاب گندمان به‌عنوان مخزن تأمین‌کننده آب پایین‌دست مورد استفاده قرار دارد و مردم برای حفاظت از آن پای کار آمده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امسال نشستی بین المللی برای گرد و غبار داریم و بیش از ۵۰ کشور و آژانس بین المللی در این کنفرانس شرکت می‌کنند ما حرف خودمان را در مجامع بین الملی گفتیم، در داخل کشور هم برای اینکه دغدغه‌های مردم را کاهش دهیم در کنار هم می‌نشینیم و مشکلات را از جنبه‌های علمی آن بررسی و راهکاری برای برون رفت از آن پیدا می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466777

مهمترین اخبار ایران و جهان: