نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 10:58

اجرای ۲۳ زمین ورزشی در شهرستان دشتی

بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال اخیر ۲۳ زمین ورزشی در شهرستان دشتی از محل اعتبارات ملی و شهرستانی شروع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی صبح پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر خورموج با تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی در همه حوزه‌ها بویژه ورزش شاهد هستیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در چند سال اخیر ۲۳ زمین ورزشی شروع و یا در دست اجرا است که با تکمیل آنها تحولات خوبی در حوزه ورزش شاهد خواهیم بود.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۰ پروژه عمرانی در حوزه آموزش، راه و ورزش در شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دست اجرا است که این اقدامات در شرایطی رقم می‌خورد که کشور دچار شدیدترین تحریم‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و راهداری در اختیار نماینده است که برای پروژه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان توزیع شد.

کرمی یادآور شد: برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم و هیچ گاه خودمان گرفتار حواشی نخواهیم کرد و با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488733

مهمترین اخبار ایران و جهان: